Innerlijk Besef

De Grote Transitie

Verslag van de themamiddag met Maurits Prins op zaterdag 13 mei 2017 in Zalencentrum Hingstman te Zeijen.

Het was prachtig weer die zaterdagmiddag 13 mei; de vraag of er daardoor genoeg publieke belangstelling zou zijn deze middag, beantwoordde Maurits als volgt: “Met dit verhaal gaat de zon in jezelf schijnen en is het altijd mooi weer.”

Toen Maurits in december in Brussel, Parijs en Rome onderzoek deed voor zijn boek “Het bedrog van Rome”, bezocht hij het kasteel waar rituelen met kinderen werden gedaan.

Hij ontmoette een kardinaal met een sleutelpositie in het Vaticaan. Maurits besloot daar dat hij het volgende de wereld in wil brengen.

In het Vaticaan is een grote stalen ruimte waar veel oudheden liggen opgeslagen, waaronder de Sumerische kleitabletten, die onthullen dat onze afkomst een goddelijke oorsprong heeft.

Onze oorsprong is Licht, daar moeten we ons bewust van worden.

Bewustwording

De materie is geschapen door de demiurg, een androgyn wezen, dat zelf ook een uitvloeisel is van het Licht. Onze wereld is in onvolkomenheid ontstaan, een afspiegeling van Licht, zonder licht te zijn.

Aan de hand van afbeeldingen vertelt Maurits over onze geschiedenis. Sophia, wat levenswijsheid betekent, is in feite lichtenergie, de oorsprong van alles, die de mens licht inblies na de materiele schepping.

De schepper van materie wordt Lucifer; Enki; Jahweh of God de Vader genoemd. Deze schiep aarde, planeten, zon en dampkring, en reptielachtige wezens zonder empathie die zijn handlangers werden.

Lilith was de vrouw van Enki, uit haar ontstonden de gevederde wezens die de kerk engelen heeft genoemd. Deze machten en krachten zijn ook schepsels van de demiurg, engelen uit licht bestaan niet.

We zien veel afbeeldingen uit de oudheid waar reptielmens-wezens als goden worden afgebeeld. Bijvoorbeeld de Dagonpriesters met hun vissenbek-hoofddeksels, waar de katholieke mijters van af stammen.

Atlantis was een cultuur waar harmonie en vrede heersten. Deze cultuur is niet aan decadentie ten onder gegaan, maar is vernietigd door de demiurg, omdat Atlas en Isis, de keizer en keizerin, weigerden de demiurg te gehoorzamen. Ze werden gestraft met een watersnood.

De verlichte Jezus toonde de mensheid hun vrijheid en innerlijk licht om zichzelf te verlossen, ook hij werd gedood.

Wij mensen zijn uit licht geboren, wij zijn vrij om te kiezen. Onze stoffelijke jas is onvolmaakt en geschapen door de demiurg. Een entiteit is onstoffelijk, voor onze schepping werd ons voorgehouden dat we in een lichaam meer zouden kunnen doen. We werden verleid tot een aards paradijs.

Wie is de demiurg? Dat is Jahweh, Allah, de jaloerse god uit het oude testament. De reptiliaanse handlangers liet hij vermengen met de eerste vrouwen van de mensen. Het DNA-licht van de mens werd daardoor vertroebeld.

We zien een plaatje van Mai Li Fay uit Bangkok en 7e-eeuwse beelden uit Mahabalipuram van reptielmensen. Hij heeft de mens tot slaaf gemaakt en vergiftigd met materie, bezit, sentiment, sport, gewoontes, patronen en seks. Mensen van het licht zijn Ghandi en Nelson Mandela.

De demiurg gebruikte de kerk van Rome en Constantijn de Grote om ons weg te houden bij ons innerlijk licht. Het verstand werd superieur geacht, en God werd buiten ons geplaatst. Onderwijs, wetenschap en rationaliteit houden ons weg bij ons innerlijk weten.

De kerk werd verstrooid en opgedeeld door Luther, Calvijn en Zwingli. De hele wereld wordt geleid door satanisten. De demiurg maakte gebruik van Ignatius van Loyola die in 1534 het genootschap van de Jezuïeten oprichtte. De mensen moesten alle kanten op behalve naar zichzelf. De Venezolaan Arturo Sosa is nu de “zwarte paus”.

De grondleggers van de “Illuminatie”, de dertien rijkste families van de aarde, zijn Adam Weis­haupt en M.A. Rothschild. Ze richtten op 1 mei 1776 een groep op met elf andere invloedrijke vrienden, met als doel een wereldorde en een despoot. De vijf zonen van M.A. Rothschild hebben nu bijna alle banken in handen. De zionisten uit de Kaukasus zijn hierbij betrokken evenals de Vrijmetselaars. Ze vermengden zich met de adel en de koninklijke families. Ze bezitten de multinationals: de Rockefellers de olie; de Rothschilds de banken; Asfor het onroerend goed; Du Pont de chemie; Disney het amusement; Mc.Donald hamburgers; Reynold tabak; Krupp de oorlogs­industrie; Onassis de rederij; Kennedy de politiek; Bush de drugsoorlog. Via deze families is er een netwerk voor het beheersen van de wereld. Ze zijn allen lid van Skull en Bones en initiëren de oorlogen in de wereld, het zijn mensen zonder geweten.

Uit dit netwerk is de Geneefse Conventie ontstaan evenals de VN en de Bilderberggroep. De 24 protocollen van Zion, hun leidraad, zijn te vinden op internet, daarin staat onder andere: “De mens moet verslaafd zijn aan materie en geweld, zodat ze geen vrijheid hebben.” De mensheid moet op rationeel gebied worden ontwikkeld, zodat ze zichzelf kwijtraken d.m.v. onderwijs.

Chaos, uitbuiting, hongersnood en verwarring moeten de mensheid decimeren. Het eten van vlees moet bevorderd worden om het bewustzijn te verlagen.

Dit alles komt voort uit de demiurg die de mensheid onbewust wil houden.

Maurits waarschuwt ook tegen waarzeggerij en channeling, dit is ook een manier om je bij je innerlijk weten vandaan te houden.

We zien een afbeelding van een buitenaards wezen met neusgaten. Deze wezens wonen in de aarde, ze hebben neusgaten omdat ze in onze dampkring leven.

De beide polen zijn toegangswegen naar het binnenste van de aarde, daarboven mag dan ook niet gevlogen worden. Het gedeelte van de stille oceaan wordt als ‘niet interessant’ nauwelijks weergegeven.

De nazi´s hadden op Antartica steden ontwikkeld, “Neuschwabenland.” De Amerikanen zijn nu eigenaar. De aarde is hol van binnen, er is een wereld in een wereld.

R.E. Byrd (1888-1957) leidde een expeditie, als generaal, op de Noordpool, hij heeft een dagboek bij gehouden. Het Pentagon verbood hem over het voorgevallene te spreken. Het dagboek is na zijn dood gedrukt en het verhaalt over zijn tocht in de aarde.

Boven de Zuidpool vielen de instrumenten uit, en werden ze naar beneden gezogen, door aliëns werden ze begeleid naar een kristallen stad met een speciale sfeer. Er wordt hem verteld dat na de atoombommen op Nagasaki er een inspectie is geweest door deze wezens, en Byrd wordt verzocht zijn leiders te waarschuwen voor het gebruik van atoomwapens.

We zien een afbeelding van een Siberische trommel met een holle aarde.

Saint-Yves d´Alveydre (1842-1909) schreef over deze “Agartha” wereld en moest alles vernietigen, twee exemplaren zijn bewaard gebleven.

De heersers van deze wereld zijn zieke geesten die met pedofiele netwerken en satanische rituelen het licht van deze kinderen stelen. Het Vaticaan spant samen met de elite om jonge meisjes te misbruiken.

Paus Benedictus heeft als bisschop en kardinaal vele meisjes misbruikt, jaarlijks verdwijnen er miljoenen kinderen, die worden gebruikt voor satanische praktijken. Deze satanisten haten het leven, misgunnen mensen die het licht in zich dragen, het leven.

Wij zijn vele malen sterker, het enige antwoord is liefde. Het heeft geen zin om boos te worden. Loslaten en onthechten en je richten op het licht is de boodschap. De ineenstorting is heel nabij.

De meest kwalijke zaken die de demiurg gebruikt zijn: onderwijs, chemie, orgaandonatie, transhumanisme, klonen van mens en dier, IVF, chippen van mens en dier.

Er is een vraag hoe we de engelen die door de duisternis geschapen zijn, kunnen onderscheiden van echte lichtwezens. Maurits antwoordt hierop dat het echte licht vele malen sterker is en dat we met het hart kunnen onderscheiden. Als voorbeeld geeft hij de ervaring van de prachtige natuur, maar de natuur in een BDE (bijna-dood-ervaring) is vele malen mooier.

Het licht van deze geschapen wereld is een afspiegeling van het grootse Licht van ons thuis. Wij zijn al licht, we kunnen ons dat bewust gaan worden door het te doorleven.

De uitvoerders van de demiurg (de Illuminatie) hebben geen mededogen en ze weten niet dat ze hun eigen wereld laten instorten. Ze zijn ook slachtoffer, maar er zijn anderen die het zich bewust zijn.

Ontdekkingsreis

We doen een meditatiereis en visualiseren de wereld van liefde en licht, waar we deel van uitmaken, want we zijn licht.

Zelfrealisatie en bevrijding.

We leven in een matrix die onze tweede huid lijkt te zijn geworden. Maar wij zijn vrij. Wij mogen kiezen. We twijfelen door ons verstand, de ratio is het wapen van de demiurg.

We zijn vatbaar als we verslaafd zijn, als we automatisch leven, we worden zo bezig gehouden om te voorkomen dat we naar binnen keren. Ons verstand mag zijn eigen plaats weten, het denken zou macht zijn, werd ons geleerd.

In ons brein zitten de hypofyse en de epifyse, de ene is nodig voor het hormonale stelsel, de andere is de verbinding met de geestelijke wereld. Met de epifyse kun je zelfs uitzenden, je kunt contact maken met anderen. Denken is een actief proces, intuïtie is een inval die binnen komt als het brein is stilgelegd.

We gaan dit oefenen, we laten gedachten komen, we gaan er niet actief op in, we nemen ze waar.

Maurits stelt voor om deze oefening dagelijks te doen, zodat het denken stopt en het waarnemen begint. We kunnen ons brein en de materie zien als gebruiksvoorwerpen, zonder er aan verkleefd te zijn. Het sentiment is het moeilijkst los te laten, het betreft vaak onze kinderen en kleinkinderen.

Laat ons leren van de dierenwereld, ze voeden hun jongen op en laten ze los, dan gaan ze hun eigen pad met hun eigen verantwoordelijkheden.

Gedachten als: “Ik had toch wel anders...” kunnen we loslaten. Liefde is het hoogste goed, Gandhi en Jezus hebben er veel over gesproken.

Maurits dicht:

“Liefde is onbaatzuchtig,

verstaanbaar en humaan…

een blik heel luchtig,

hier zwijgt het verstand voortaan…”

Alles wat tegen de liefde is, kunnen we loslaten, anders blijven we als ziel bij de aarde en worden we weer geboren om alle min-eigenschappen los te laten en als baby weer te schreeuwen om eten.

Bevrijding is je ontdoen van jassen, opgelegde doctrines, opvoeding en gewoontes. Onze taak is om alles te verwerken en om te zetten in liefde. Gewoontes en patronen hebben te maken met verslavingen en zo heeft de demiurg grip op ons.

Wijs niet naar anderen, ruim het op in jezelf. Hoe meer je er aan werkt, hoe liefdevoller je in het leven staat. Op den duur ontdek je, dat je zelfs je grootste vijand kunt liefhebben. Liefde bevrijdt; omringt en omarmt en is het krachtigste wapen tegen de duisternis.

Door “gnosis”, dat is “kennen”, gaan we zien wie we werkelijk zijn; we zijn niet alleen maar 3-dimensionale wezens. Sommigen zien ons etherische lichaam, onze aura, maar ook dat behoort tot de materie.

Het Zijn”, de pneuma is de geestelijke dimensie, het instrument om tot bewustzijn te komen.

We zijn verbonden met het Al, daaruit bestaat onze persoonlijke bewustwording, het is een universeel ontwaken. Gnosis leert ons de samenhang te zien tussen alles, en doet ons beseffen dat we uit het Licht zijn gekomen. Wat we hebben geleerd in verschillende levens, wordt opgebouwd en in ons binnenste opgeslagen.

Maar wat gebeurt er als we iets lezen of zien? We zijn geconditioneerd om meteen in ons denken te gaan zitten, het alfa-systeem komt niet aan de orde.

Professor Gilles Quispel, de vertaler van o.a. het Koptische Thomasevangelie uit de Dode Zee-rollen, zei dat de gnosis een nieuwe dimensie aan het bestaan van inzichten geeft. Het levenskarma moest eerst opstarten om te kunnen ontwaken. Als ziel blijf je bij de aarde, tenzij je de Archonten, de wachters van de 7 sferen kunt passeren. We moeten al het gif van de Archonten kwijt zien te raken, door al onze pijn en verdriet te verwerken.

Dit zijn allemaal leerwegen om te groeien, om een rijker mens te worden. Materie schept pijn, maar licht schept vreugde.

Naar aanleiding van vragen van aanwezigen, komt het volgende aan de orde:

Reïncarnatie is bewust uit de geschriften weggelaten, maar verschillende levens zijn nodig voor het leerproces. Wilt u bewijs, dan vindt u dat in uzelf, daar vind u alle kennis die u nodig heeft. In het onderwijs konden/kunnen kinderen zich niet zelf ontwikkelen vanuit hun gevoel, anders waren ze nu bewust geweest. Als voorbeeld hoe het onderwijs weer door het pedofiele systeem wordt geïndoctrineerd, geeft Maurits aan hoe met de lesstof “Lentekriebels” de kinderen op scholen met kunstpenissen en -vagina´s worden opgezadeld en worden gepushed om elkaar te bevoelen. Dit resulteert ook weer in hele positieve reacties vanuit het onderwijs, en zelfs nieuwe schoolsystemen.

Over sentimentele liefde en het verbreken van banden zegt Jezus, ik kom niet alleen de liefde prediken, ik breng ook het zwaard, daar waar anderen u in de weg staan. Soms moet je loslaten ten behoeve van je eigen ontwikkeling, ieder is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen ontwaken.

Maurits ontdekte tijdens zijn onderzoek, dat hij deed voor het boek ”Het bedrog van Rome”, dat zijn vermoedens wáár bleken te zijn. Hij besloot dit de wereld in te brengen, dit te doorleven, en het leven voor te leven, in plaats van te prediken. Hij leeft zonder aan de materie verkleefd te zijn.

Op de vraag wat er mis is met deze schitterende planeet aarde, antwoordt hij dat wij lichtwezens zijn en niet behoren bij de aarde. Hij licht het verschil tussen ons licht-DNA en ons fysieke DNA nog toe, en zegt dat de wetenschap er alles aan doet om ons bij ons diepe innerlijke licht weg te houden.

Er wordt een spraakverwarring opgelost over engelen, die door de kerkvaders in de eerste eeuwen worden genoemd, en de energieën die mensen voelen met hun hart en dat dan een engel noemen.

Wij zijn allemaal lichtwezens en er zijn lichtwezens die worden vastgehouden door de duisternis ook in andere dimensies en sommigen hebben een stofjas aan. Je moet je eigen persoonlijke pad lopen ook al zijn we een deel van het grote licht. De duisternis kan licht produceren, maar is niet het oorspronkelijke licht, dat herken je met je hart.

Persoonlijke overwinning en medestrijder in het Licht

Om problemen of verslavingen te overwinnen heb je wilskracht nodig: “Willen + doen = kunnen”. Het proces van persoonlijke ontwikkeling gaan, maakt dat je kunt rijpen tot een harmonieuze eenheid. Gaandeweg word je steeds bewuster. Doordat je pijnappelklier (epifyse) groeit, ga je niet alleen zintuigelijk maar ook geestelijk steeds meer waarnemen. Je ontdekt dat daar waar het cerebrale ophoudt het niet-denken en het waarnemen begint. Iedereen in de wereld krijgt met de grote transitie te maken. Iedereen zal moeten gaan beseffen dat alles op alle gebieden anders gaat worden. De overheid en de media houden ons wel voor, dat het economisch beter gaat, maar de werkelijkheid laat heel iets anders zien.

“We hebben Griekenland goed geholpen” horen we Dijsselbloem zeggen. Het is niet waar. Maurits Prins heeft zelf drie jaar in Griekenland gewoond en heeft nog steeds contact met mensen in Griekenland. Eén van hen heeft al drie keer een flink stuk van zijn pensioen moeten inleveren. Het geld wat naar Griekenland gaat, komt helemaal niet bij de Grieken zelf terecht: het gaat rechtstreeks naar de banken om de rente over het geleende bedrag terug te kunnen betalen.

Armoede is er niet alleen bij de Grieken. Ook onze welvaart gaat behoorlijk inkrimpen. Er gaan schulden optreden. Materieel en fysiek gaan we het de komende jaren zeker niet gemakkelijk krijgen. Schrik daar niet van, want het belangrijkste is, dat jij aanwezig bent. Het ware leven gaat om hele andere dingen. We bevinden ons in een tijd die veel kansen biedt voor bewustwording en innerlijke groei.

Wordt wakker! Geestelijk en gevoelsmatig zal het voor de wakkere mens namelijk steeds beter worden. Er ontstaat meer en meer saamhorigheid omdat we samen de handen weer in elkaar gaan slaan. Het egoïsme wat nu zijn hoogtij viert, zal gaan verdwijnen. Het proces dat hieraan vooraf gaat, zal voor velen zwaar zijn. Veel mensen kunnen en willen ook niet accepteren dat het op veel gebieden minder wordt. Maar we zullen ons moeten aanpassen en langzamerhand gaan beseffen dat verzet geen optie is. Toen verzet nog wel een optie was, deden we het immers niet. We wilden niet kijken, maar zaten voor de buis of op onze mobiele telefoons en hielden ons bezig met zaken die ons inhoudelijk en geestelijk helemaal niets te bieden hadden. We hebben ons laten hypnotiseren door de media met al haar programma’s en reclamespotjes. We wiegden ons zelf in slaap met de woorden ‘Ach, het zal zo’n vaart wel niet lopen’.

Er is op dit moment een grote strijd gaande tussen de lichtwereld en krachten die afkomstig zijn uit de duisternis. Hoe meer we in onze eigen kracht gaan staan, des te meer licht er door ons heen kan gaan schijnen. In essentie zijn we lichtwezens. Hoe groter het licht wat wij uitstralen, des te zwakker de duisternis operationeel naar voren kan komen. Wees eerlijk en maak jezelf transparant. Trek die ego-jassen uit en wordt nederig en volgzaam in het goede. Heb respect voor elkaar. Alles mag zichtbaar zijn. Iedereen is gelijk. Heb elkaar lief vanuit het hart, niet vanuit iets anders. Hoe meer mensen dit aangaan, hoe groter ieders persoonlijke overwinning zal zijn.

Durf jezelf eens weg te cijferen, durf eens afhankelijk te zijn, durf in overgave te leven, durf je eens over te geven aan de liefde van je eigen hart. Durf in je eigen kracht te gaan staan: dan behaal je de grootste triomf die maar denkbaar is! ‘Luctor et Emergo’: ‘Ik worstel en kom boven’. Dit staat in het wapen van de Zeeuwen. Deze mentaliteit zul je nodig hebben om als lichtstrijder door de transitie heen te gaan op weg naar het licht. Een lichtstrijder heeft dat als doel voor ogen en houdt dit ook vast totdat hij de overwinning behaald heeft. Wanneer je het innerlijke vuur in jezelf opport en aanwakkert, krijg je vleugels en word je gedragen door een sterke energie die niet meer te beteugelen valt. Je bent op dat moment een ‘warrior of light’, een strijder van het licht geworden. Niet vanuit spierballen, maar vanuit geestkracht.

Wanneer wij, omringd door het zuivere licht, in onze volledige kracht staan, overwinnen we de satanische krachten die ook in en om ons heen werkzaam zijn. Door zo je leven in te richten, neem je deel aan de grote strijd die gaande is en ondersteun je de lichtwereld. “Verbeter de wereld, begin bij jezelf” is een terechte uitspraak, die op deze wijze volledig tot zijn recht kan komen.

 

VRAGEN

U spreekt over pausen en de katholieke kerk. Hoe denkt u over Paus Franciscus?

Paus Franciscus is een goed acteur. Hij heeft een charme-offensief in het leven geroepen, mede door ingeving van zijn baas: de generaal overste van de Jezuïeten, de zwarte paus. Die zwarte paus heeft achter de schermen alle macht en fluistert de witte paus in wat hij moet doen. De zwarte paus is de representant op aarde van de demiurg.

De documenten waar u aan refereert om uw verhaal te onderbouwen, zijn documenten die door mensen geschreven zijn. Mensen zijn feilbaar en toch brengt u alles met zo’n grote stelligheid dat ik me afvraag: twijfelt u wel eens aan uzelf?

Ik heb in mijn leven momenten van twijfel gekend, maar over datgeen wat ik nu naar buiten breng, twijfel ik niet meer. Het is mijn missie geworden om dat, wat ik te weten ben gekomen, met anderen te delen. Ik pretendeer echter niet dat ik meer weet of kan dan anderen. Over datgene waar ik nu over spreek, heb ik grondig onderzoek gedaan.

U liet een afbeelding zien van Swami Sri Yukteswar, kunt u iets meer over hem vertellen?

Swami Sri Yukteswar leefde van 1855 tot 1936. Hij overleed op 9 maart 1936, ik werd een paar dagen later op 14 maart geboren. Swami Sri Yukteswar is een hoge lichtentiteit en bij leven één van de grote leermeesters in de Himalaya. Ik heb Swami Sri Yukteswar als entiteit in mijn leven mogen ontmoeten. Ik wist toen nog helemaal niet dat hij het was, daar kwam ik pas veel later achter.

Ik kreeg op een gegeven moment zomaar van iemand een ingelijste foto van Swami Sri Yukteswar onder het mom van ‘deze hoort bij u’. Ik herkende de foto meteen. Het was één van de meest bijzondere gebeurtenissen in mijn leven. Een portret van hem hangt nog steeds in mijn werkkamer. Er zijn mensen die veel meer van zijn geschiedenis weten dan ik. Ik ervaar hem meer vanuit het licht, vanuit de geestelijke wereld.

Het is vandaag precies 100 jaar geleden dat Maria is verschenen in Fatima. Er werden door haar tien geheimen geopenbaard, waarvan de laatste nog moet uitkomen. Weet u daar iets van?

Ik kan u vertellen dat die geheimen allemaal door de katholieke kerk verzonnen zijn. De kinderen die deze verschijning hebben gezien hebben een lichtentiteit gezien. Dat geldt ook voor andere verschijningen zoals die in Lourdes. De kerk in Rome stond vooraan om te verkondigen dat het Maria was, daarmee hadden ze opnieuw een instrument om mensen te misleiden en er geld aan te verdienen. Kijk maar eens hoe Lourdes is verworden tot een enorm commercieel gebeuren. Ik ben dan ook van mening dat het laatste geheim waar u over spreekt niet bestaat en nooit bestaan heeft. De kardinaal die ik in Rome sprak kon dit aan mij bevestigen.

U spreekt over een strijder van het licht. Ik heb moeite met het woord strijden. Ik spreek liever van ‘omarm het licht en wordt een lichtwerker’.

Liefde betekent soms ook strijden. Als ik lief heb, moet ik in bepaalde omstandigheden toch moeite doen om die liefde naar buiten te brengen. Soms moet je even de strijd met jezelf aangaan en over je schaduw heen stappen om te kunnen zeggen: “Ik heb jou lief.”

U noemt Mandela als voorbeeld van een groot mens. Nu heb ik zelf het idee dat juist Mandela ook door de Illuminatie naar voren is geschoven, anders was hij toch al lang vermoord?

Dat ben ik met u eens, maar Mandela is ondanks, of misschien kun je achteraf wel zeggen mede dankzij alles wat hij heeft meegemaakt in zijn leven toch in zijn kracht blijven staan. De illuminatie zijn een instrument van de duisternis. De duisternis zet alles in het werk om dingen te laten gebeuren en gedaan te krijgen. Wij zijn ook gebruikt. Maar op het moment dat je tot inzicht komt, kun je er wat aan doen. Bewustwording, daar gaat het om.

U heeft het over de persoonlijke ontwikkeling van jezelf. Omvat dat alleen het vrij komen van verslavingen, of zijn er nog meer dingen?

Op het moment dat u alles in licht en liefde om kunt zetten, komt u overal vrij van. Dan hoeft het ook niet meer benoemd te worden. U spoelt als het ware uw eigen licht-DNA helemaal schoon. Liefde is het hoogste goed, dat leert de historische Jezus ons al. Als je een manifestatie van liefde en licht bent geworden en je alles en iedereen in je armen kan nemen, dan is er toch ook niets meer in jou wat je het gevoel geeft om een ander te benadelen of om jezelf op de voorgrond te zetten?

Kunt u iets meer vertellen over een Anastasiadorp?

Anastasia is de naam van een hoogontwikkelde vrouw die in Siberië leeft. Zij beschikt over het weten en doet alles vanuit haar Zijn, leeft vanuit haar innerlijk weten. De Russische zakenman Vladimir Megre was na zijn ontmoeting met deze vrouw zo diep onder de indruk dat hij haar levensverhaal en haar visie op het leven in boekvorm naar buiten heeft gebracht. Anastasia leeft in volstrekte harmonie met haar omgeving, is nooit naar school geweest, maar is niettemin op de hoogte van zowel de gebeurtenissen in de wereld als de nieuwste wetenschappelijke ontwikkelingen. Anastasia heeft niet alleen een visie voor de aarde en de mensheid, ze lééft die visie ook.

Het is een prachtige manier van leven en jezelf ontwikkelen. Ik denk ook dat het de toekomst in zich heeft, in die zin dat we inderdaad alles moeten loslaten, onthechten en weer vanuit vertrouwen en overgave moeten gaan leren leven. We zullen dan gaan ervaren dat dingen moeiteloos tot stand komen. Wij zijn scheppende wezens, vanuit ons innerlijk kunnen wij creëren zolang we de mind en het ego er maar buiten laten. Het is werkelijk een prachtige filosofie.

In Rusland zijn er al Anastasiadorpen die uit vele hectares land bestaan. Deze dorpen zijn volledig zelfvoorzienend. Iedere familie heeft binnen het dorp een stukje grond. Samen leven ze in harmonie met de aarde en met elkaar. Het is de collectiviteit waar we naar toe moeten, individueel kunnen we in de toekomst niet overleven.

Alhoewel de media meester is in het demoniseren van Poetin, blijkt dat Poetin de ontwikkeling van Anastasiadorpen in Rusland ondersteunt en bevordert. Deze kant van Poetin is bij velen onbekend.

In Nederland is in de gemeente Borger-Odoorn het eerste stuk land vrijgegeven voor een Anastasiadorp. Het is een schitterende ontwikkeling die laat zien dat de lichtkracht actief is. Meer weten over het Anastasiadorp Drenthe:

www.anastasiadorp.nl